Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2319_9-10AUG_1100ft
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 08:14:46 +0300

Tere!

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 5:59 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: FW: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2319_9-10AUG_1100ft

Tere

Saadan kooskõlastamiseks ajutise ala taotluse.

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, July 17, 2024 3:55 PM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2319_9-10AUG_1100ft

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 17. juuli 2024 15:15
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2319_9-10AUG_1100ft

Tere

Saadan kooskõlastamiseks taas ühe notam taotluse ajutise EED2319 ala
kasutamiseks – Kaitseliit soovib kasutada valgustusrakette 9-10AUG.

Parimate soovidega

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

tel +372 511 4803

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.